czwartek, 29 marca 2012

FRIENDS FOREVER to FOREVER -.-

Ostatnio dużo się dzieje. Na Milenę wyjebane niestety. Z Martyną ostatnio się non stop kłócę, nawet o najmniejsze pierdoły. Ale wciąż myślę że nasza przyjaźń dotrwa do koloni. W końcu z nią się wybieram, i z nikim innym. Bo z Olą, Kasią i Milcią nie jadę. Na czterodniową też nie, całkowicie się z nie chęciłam tym bardziej iż Ola, Nika, Ewa nie jadą. No i Sabatka. Więc było by to do dupy. Za jakieś pół godziny wbija do mnie Martyna na pamiętniki z wakacji i przy okazji pogadamy, może da się jakoś zaradzić tym naszym sprzeczkom i w ogóle. Bo nie cieszę się z tego. Potem idziemy grać w siatkówkę z p. Agą i Amadim. Jak się nie pokłócimy oczywiście. Kurde, muszę napisać ten sprawdzian we wtorek na powyżej 30 punktów, jeśli tak to dostanę na urodziny lustrzankę! A jak nie to dopiero w wakacje. Więc dupa blada, 20 pkt na pewno ale więcej - niewykonalne. A uczyć mi się nie chce, tym bardziej że i tak mi to nic nie da. Wiem bo na próbnych było to samo więc bezsensu bym się wysilała nad książkami. Jutro w szkole powinno być luźno, bo w końcu przed tym "najważniejszym" . Kamińska nam tak dupe tróje <ok>. Nie chcę mi się iść jutro do sql, przez ten weekend wgl nie wypoczęłam XD. Alek był więc się działo. Lece na końcówkę GOT TO DANCE.


"Prawdziwy przyjaciel jest zwierciadłem, w którym odbija się dusza nasza. On jest otwartą księgą naszych myśli, czynów i upodobań, podczas gdy inni, obojętni ludzie są księgami w grubą skórę oprawionymi i zamkniętymi na kłódki. Wszyscy mówią że najlepszego przyjaciela można mieć jednego. Nie prawda, ja mam ogromne szczęście bo mam ich więcej, i wiem że są prawdziwi <3 "












NIKOLA K. <3
OLA Z. <3
ZOSIA W. <3
MARTYNA L. <3
MILENA D. <3
EWELINA J. <3
WIKTORIA S. <3
MARTYNA Ć. <3

dziękuję ;*

1 komentarz: