środa, 21 marca 2012

LOL !

Wczoraj zajebisty wypad na dworek z Bublem i braciszkiem. Sześć godzin na dworku + wieczór , tak do 23. Odwalało nam. Świetnie się bawiłam i aż się dziwię bo to mój brat! Ale nie żałuję. Spała u mnie Martyna, mm nocka cudna. Z rana na dworek poszłyśmy. Ale szybko musiałam wracać do domu bo Pani Aldona przyjechała. Ale bez Agaty i Bartka <beczy> . Ale następnym razem weźmie ich, huh, wybornie wprost. Fajnie bo się dopiero w czerwcu wyprowadzają do Norwegii. Tak więc te kilka miesięcy możemy się spotykać. A np. na ferie ich odwiedzimy już tam. Dziś oglądałam na yt jakieś filmiki o duchach <ok> . Coś al'a horror. Najlepsze było "Duchy - otchłanie ciemności".  Haha takie głupoty. Poległam. Albo jeszcze inne części rządzą. Np. same zabawki dziecka się przestawiły tak, że sobie w kółeczku siedziały <lol2>. Tyłem. A za drugim razem pierwsza to zobaczyła taka laska a do niej mąż: "Bardzo śmieszne, długo to układałaś"? I wtedy taka lalka sama spadła hmm, niektóre momenty były przerażająco śmieszne, tym bardziej jak raz niby miś sam zaczął się palić ale to mnie rozwaliło, ten ogień to był czysty photoshop. Weź, w ogóle było widać że to fotomontaż. Ale nie które momenty były straszne, bo normalnie sobie babka stoi a za chwile ktoś jej chodzi w tym samym pokoju a jest sama w domu. Albo jak jej w łazience ktoś drzwi zamknął a była naga <spoxspox>. To było śmiechowe. Takie głupoty, ale potem miałam jakieś zwidy. Właściwie to i tak je mam codziennie, ale pomińmy ten szczegół. Zaraz Martyna wbija i idziemy robić porządki w ogródku... No comment. Może jakaś sesja potem. Miałam się spotkać z Olą ale dupa. Nie może bo siwa do niej przychodzi. Ta Klaudia czy jak jej tam. Nawet siwa nie jest ale sobie to wymyśliła. I nie wiem czemu bo tylko ona się tak nazywa. Ja użyłam tej ksywki specjalnie. Siwy to jest mój dziadek. Na samym dole podam najlepsze odcinki tych "Duchów". Kto chce niech sobie oglądnie. I nie śmiać się, bo trochę żałosne no ale... Nawet ciekawe. Co do innych części to też polecam zobaczyć.

http://www.youtube.com/watch?v=ECtB3C_JwQE
http://www.youtube.com/watch?v=w8u9LE9gcYg&feature=related
więcej sobie sami znajdźcie :D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz